نظرات (۵)

خوشا به حال این شهید عزیز...
ان شاالله دعاگوی همه ما باشند...

سلام
شهید مهرداد رحیمی تو کدوم منطقه زندگی می کردن؟؟؟
۳۱ فروردين ۹۵، ۱۶:۳۳
پاسخ:
سلام و ادب
تهران، سی متری جی...
امیر محمد
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی  خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونم دومین عکس از بالا رو نداشتم . خدا خیرتون بده
خدا رحمتش کنه پسر خیلی خوبی بود از اون بچه هایی بود که به دل میشست....آقا بود آقاااااااااااااااا
نرگس‌فیضی
سلام.من دیشب تو خوابم قبر مبارک این شهید رو دیدم و اسمشو خوندم.جالب اینکه توخوابم هم نوجوان بود.بعدازاینکه ازخواب بیدار شدم فکر کردم فقط یه    خوابه ولی‌وقتی‌تواینترنت‌سرچ‌کردم شوکه‌شدم‌چون‌اصلا‌ایشون‌رو‌نمی‌شناختم.      قستی‌از‌وصیتنامه‌اش‌که‌توی‌متن‌بود‌ باوضعیتم دقیقامتناسب‌بود.خیلی‌‌علاقه‌مند‌به‌خوندن‌تمام‌متن‌وصیتنامه‌بودم‌امافقط‌چند‌‌خطوجودداشت.بااین حال‌خسته‌نباشید‌.یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره ما

پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی شهدای دانش آموز

پيوندها