نظرات (۱۳)

مهدی ابراهیمی از روستای فخراوری
سلام بر شجاعت و شرافت این دختر بزرگوار. خداوند رحمتش کند.
کاش من جای تو بودم
زهرا سورخی
سلام بر شجاعت تو کاش منهم مثل تو کاری کنم 
زهرا حسین زاده مهربانی
اری سهام واقعن معرفت خودش را نشان داد دوستان صلوات بفرستید برای شادی روح ان
برای شادی روحش صلوات
😢���😢😢😢😢😢😢
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢دلم شکست
واقعا همچین دختری باید الگوی دختران  امروز جامعه ما باشد باید دختران امروز ما هم اراده و شجاعت سهام را داشته باشند 
همین؟
سلام
چه طور میشه اطلاعات کاملی از این شخصیت و خانواده اش به منظور تهیه فیلم به دست آورد؟ اگر کسی اطلاعاتی دارد از طریق ایمیل بنده را آگاه سازد
۱۶ خرداد ۹۸، ۱۴:۰۳
پاسخ:
سلام و ادب
کتابشون موجود هست... از طریق کتاب و نویسنده هم می شه به خانواده رسید احتمالا
اگر این دختر فلسطینی بود تا به حال چندین فیلم از آن ساخته و پخش شده بود.
۱۶ خرداد ۹۸، ۱۴:۰۳
پاسخ:
سلام بله... ما کم کاریم!

صفا از چابهار

اینکه کسی شجاع یا نه دربرابر مشکلات و سختی های زندگی انسان بروز می شه ولی شجاعتی که سهام از خودش نشون داد کاری که در این زمان حتی از دست یک انسانی که که به بزرگ دلی شهرت داره هم بر نمی آد . 

من ۱۴سالمه و وجود همچین دختره بزرگی رو در سر زمین باعث سربلندی و عزت می دونم و شجاعتی سهام رو تحسین می کنم .روحش شاد و یادش گرامی .

من واقعا به شهید سهام خیام افتخارر می کنم من کلاس سوم دبستان هستم و اسم ایشان در کتاب فارسی ما امده

کوثر خواجوی

سلام من به این همه شجاعت او افتخار می کنم و او را الگوی خود قرار می دهم💐

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره ما

پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی شهدای دانش آموز

پيوندها